fbpx

Stručno savetovanje

Mint Consulting posluje po modelu koji se zasniva na 9 parametara na osnovu kojih razvija vaš biznis! 

Zajedno sa vama tražimo odgovore na mnogobrojna pitanja koja se javljaju prilikom pokretanja ugostiteljskog biznisa, ali i ako već poslujete da bismo na pravi način postavili osnove vašeg ugostiteljskog biznisa koji posle toga možete da menjate shodno promenama određenih parametara! 

Kako mi to radimo

01

Klijenti

Pre svega, potrebno je da dobro razmislite kome se obraćate, odnosno koja je vaša ciljna grupa, ali znajte, to ne mogu da budu svi!

Za koga kreirate ugostiteljski objekat; šta je specifično kod vaših klijenata; koja je kupovna moć vaših gostiju; ko su vam najznačajniji klijenti: da li je to poslovni svet ili pak, studenti…

02

Vrednosti

Šta je u stvari vrednost koju isporučujete i sadržaj koji plasirate vašim klijentima; Koje su potrebe klijenata zadovoljene vašim rešenjem, a koje kombinacije vrednosti nudite svakom pojedinačnom tipu vaših gostiju…

03

Kanali

To je način na koji klijentima isporučujete vrednost.

Postoje različiti tipovi kanala: Kanali koji vam služe da kreirate saznanje o vašim uslugama, kanali koji vam omogućavaju da osluškujete signale koji dolaze od vaših gostiju, kanali putem kojih vaši gosti kupuju proizvode i usluge koje im nudite, kanali distribucije, ali i postprodajni kanali putem kojih negujete odnose sa vašim gostima.

Edukcija i razvoj stručnosti kod svakog pojedinca igraju važnu ulogu. 

04

Odnosi

Koje odnose ste već izgradili i koliko vas košta uspostavljanje i održavanje odnosa sa gostima; Kako se ophodite prema stalnim gostima, a kako bi trebalo da se ponašate; Da li su odnosi koje gradite u skladu sa vašim poslovnim modelom…

05

Linija prihoda

Prvo treba da vidite za šta su vaši gosti spremni da plate, a za šta već plaćaju. Takođe i način na koji plaćaju;  Koje su to stvarne vrednosti za koje su vaši klijenti spremni da plate.

Odakle dolazi novac i u kom odnosu svaka linija prihoda učestvuje u ukupnim prihodima vašeg biznisa. 

06

Resursi

Postoji nekoliko tipova resursa: informacije i znanje, prostor i oprema, patenti i podaci, novac i kredit, i ljudi. 

Koji resursi su vam potrebni da biste isporučili ključne vrednosti koje nudite, a koji da održite nivo prihoda.

07

Ključne aktivnosti

Šta morate da uradite da biste izgradili i održali kanale komunikacije sa klijentima, a šta je potrebno da uradite da biste održali nivo prihoda vašeg biznisa.

Prodaja; Proizvodnja; Rešavanje problema; Umrežavanje; Kooridiniranje; Razvoj i istraživanje



 

08

Ključni partneri

Koji su motivi za uspostavljanje partnerstava u ugostiteljstvu: da li je razlog ušteda, smanjene ključnih rizika poslovanja ili pribavljanje resursa koji vam nedostaju da biste isporučili vrednost; Ko su vaši ključni dobavljači…

09

Troškovi

To je finalni deo vašeg poslovnog modela.

Prvo morate da razumete celu infrastrukturu vašeg ugostiteljskog biznisa, da biste mogli da popišete sve troškove. 

Ako su troškovi veći od prihoda to ćete odmah saznati i bićete u mogućnosti da modifikujete vaš poslovni model. 

Na osnovu zbira svih troškova koje imate možete da utvrdite da li je biznis koji zamislili održiv ili ne.