fbpx
dizajn lokala

Nekoliko lekcija o dizajnu vizuelnog identiteta lokala

Osim visoko kvalitetne hrane i usluge, za uspešno poslovanje ugostiteljskog objekta bitan je i dizajn. Informacije koje gosti dobijaju od drugih gostiju sa web-a i društvenih mreža, utiču na njihov izbor mesta u kojima jedu. Upravo zato, pristup dizajnu lokala treba da bude promišljen i stručan.

Dizajn vizuelnog identiteta mora da bude u skladu sa ciljnom grupom gostiju koju želite da privučete, kao i da čini skladnu celinu sa enterijerom objekta.

Logo osim toga što treba da bude jedinstven i prepoznatljiv, treba da predstavlja jasnu asocijaciju na tip, stil, klasu restorana.

Takođe, dosta važan element svakog ugostiteljskog objekta je jelovnik. Jelovnik je jedna od prvih stvari sa kojima se susrećete kada uđete u lokal i direktna prezentacija restorana.  Upravo zbog toga je veoma važno kako je jelovnik izdizajniran. Jasan kada su u pitanju objašnjenja jela, koncizan sa ispoštovanim redosledom služenja pića pa hrane, jelovnik će učiniti da se gosti osećaju prijatno i lagodno pri naručivanju hrane. Tako da i u procesu dizajniranja jelovnika treba imati na umu da je manje uvek više.

Budući da se ovih dana sve više i više ljudi fokusiraju na Internet, važno je barem imati jednostavnu web stranicu i aktivan profil na društvenim mrežaa za prezentaciju vašeg lokala.

Razlog zbog kojeg gosti vole da posećuju web stranice prilikom prve posete restoranu jeste dobijanje jasnije slike o mestu na koje odlaze. Zato , sajt bi trebalo da sadrži fotografije enterijera, hrane. sadržaj jelovnika i cene, dok bi društvene mreže trebalo da isprate aktuelnosti na nedeljnom nivou, dočaraju atmosferu u objektu iz dana u dan.

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest